اگر هواداری از محسن رضایی جرم است، من به این جرم افتخار می کنم
طرفداران دکتر محسن رضایی
o آفاق را گرديده ام مهر بتان ورزيده ام .خوبان فراوان ديده ام اما تو چيز ديگري
خانه آرشیو عناوین مطالب وبلاگ RSS
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 155
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 166872
تعداد مطالب : 295
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

اسلایدشو

اسلایدر

اگر هواداری از محسن رضایی جرم است، من به این جرم افتخار می کنم

اگر طرفداری از اندیشه های تو گناه است ، من بر این گناه اصرار می ورزم اگر بر زبان بردن نام تو

مرا در مظان اتهام قرار می دهد من با افتخار عکست را در دستان می گیرم و در سرزمینم جار

خواهم زد آهای مردم ! من به این سرباز و سردار وطن و ولایت افتخار می کنم

اگر طرفداری از اندیشه های تو گناه است ، من بر این گناه اصرار می ورزم اگر بر زبان بردن نام تو مرا در مظان اتهام قرار می دهد من با افتخار عکست را در دستان می گیرم و در سرزمینم جار خواهم زد آهای مردم ! من به این سرباز و سردار وطن و ولایت افتخار می کنم .

آهای مردم ! من به کسی که بوی خون مقدس همت و باکری ها می دهد، بوی خاکریز سالهای گلوله و باروت می دهد افتخار می کنم !

اگر ترویج اندیشه های فراگروهی و فراجناحی چنین مردان بزرگی که وجود خود را جز برای سربلندی مردم و بالندگی این سرزمین نمی دانند جرم است ، من در انتشار چنین اندیشه هایی ذره ذره وجودم را به آتش می کشانم تا از حرارت این جسم کوچک ارزش ها و خواسته های مردمان سرزمینم به بار و بلوغ بنشیند و آرامش و آسایش کوچکترین سهم مردمان این سرزمین باشد .

اگر اینگونه بودن چه خوب و چه بد، چه تلخ و چه شیرین را آرمانی کوچک بدانند من  به این همراهی و هواداری با نسل سینه سرخان در مقابل گلوله های اجنبی افتخار می کنم.

اگر بودن بر سر این میثاق جرم است خوشا بحال آنان که هوادار آزاد مردان نستوه و مبارزی اینگونه اند.

اگر تریبونی از بیت المال در اختیار رضایی نیست تا همچون دیگران، نه برای خودکامگی و تصاحب کرسی های ناماندگار قدرت! ،بلکه برای فریاد کردن درد مشترک ملتی که سند پر افتخار انقلابشان به خون بسیاری مردان بزرگتر از محسن رضایی نوشته شده است تا امروزه ما در امنیت و آسایش وعزت زندگی کنیم ، من ذره ذره وجودم را در این راه صرف خواهم کرد.

اگر او امروزه جیره خوار و وام دار خان رنگین هیچ حزب و گروهی نیست ، اگر از راه های غیر قانونی ثروت های باد آورده ندارد تا عده ای را جیره خوار خود کند، من با افتخار خود را جیره خوار اندیشه های به خون نوشته شده ای می دانم که به خون وطن دوستان . دینداران و ولایتمدارنی از این نسل  نوشته شده است همانانی که خود را و وجودشان را جز برای مردم و برای این سرزمین ندانسته ونمی دانند.

اگر جرم رضایی این است که شهید نشده است اما هستند کسانی که به پاس از جان گذشتگی های او و همرزمان شهیدش خود را فدای او بنمایند خود را مدیون و وام دار وجیره خوار از جان گذشتگی و استقامت مردان آزاده سرزمینش در این روزگار پر فتنه بدانند .

مردان مردی که خود را پرورش یافته مکتب متعالی اهل بیت و خمینی کبیر می دانند و خود را مرید رهبر و مردم .

اگر این روزها چون مولا علی (ع) سر در چاه صبر فرو می برد و از آنچه بر خود و همرزمانش رفته است دم بر نمی آورد و با همه ی بی مهری ها در سخت ترین و وسوسه انگیز ترین فرصت های سرشار از توهم عده ای قدرت طلب هوشمندانه پشت سر رهبری می ایستد ورسالتی جز  پشت سر رهبرش ماندن و مردم  نمی پندارد و براین حقیقت اصرار می ورزد وامنیت وآینده و آسایش مردم را در این می بیند من به این هوش و خویشتنداری آفرین می گویم.

 اگر عده ای کوته بین در جای جای این سرزمین مقدس انگشت اتهام عدم همراهی محسن رضایی با عده ای موهوم پرست و دست از مال مردم کوته شده را به بهانه ای برای تخریب او تبدیل می کنند من جانم را فدای این از خود گذشتگی می کنم و این فداکاری را تحسین می کنم و خود را هوادار راستین او می خوانم.

اگر عده ای حافظه ی خود را در روزگار پر زرق و برق امروز از دست داده اند و صدای زجه زنان و کودکان و دختران پاک و معصوم سرزمینم را در هجوم متوحشانه اجنبی نشنیده و یا از یاد برده اند، اگر رشادت ها و از جان گذشتگی های قبیله غیرت را در هشت سال دفاع مقدس از یاد برده اند، اگر گریه های کودکی آنگاه که از هول صدای گلوله و خنده های مستانه اجنبی از سینه مادر سر برمی دارد را از یاد برده اند اما من این رشادت ها  و این از خودگذشتگی ها را از یاد نخواهم برد  و به آن افتخار می کنم.

من به او که حرمت خون جوانان این سرزمین بر این میثاقش نشانده است تا مبادا فراموش کند و به فرصت طلبی های شخصی و جناحی و گروهی دست یازد افتخار می کنم.

آری!

 این میثاق نامه نسلی است که اگرچه از نسل محسن رضایی ها نیستند اما خدمت های آنان را در دفاع از شرف و شوکت ایران اسلامی پاس می دارند و برای پاسداری از آن از هیچ اتهامی هراسی ندارند!

آنانی که یک روز در دفاع از ناموس این سرزمین برخاسته بودند و امروز اندیشه ای جز عزت و شرف و بالندگی برای این سرزمین مقدس و رهایی مردمان قدرشناسش از بند فقر ودغدغه ای جز پیشرفت و غرور جوانان این سرزمین نمی دانند و امروز

من و وما به هواداری او بر خاسته ایم تا ایران اسلامی را با اندیشه و همت مردانی اینگونه، بالنده تر و آبادتر ببینیم.

آری من به این هواداری افتخار می کنم.

منبع: جنبش جوانان حامی دکتر


نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت13:26---1 فروردين 1392
با آرزوی موفقیت وسربلندی ملت ایران وخدمتگزاران مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران
رای پیروان راستین ولایت فقط محسن رضایی


خدادادی
ساعت23:38---10 بهمن 1391
رای ما محسن رضایی.
قهرمان دوست داریم.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط مرتضی میرچولی | لینک ثابت |

آخرین مطالب:
  • » پیام تبریک دکتر محسن رضایی برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران
  • » فردا، کنفرانس خبری دکتر محسن رضایی
  • » صفحه کلیپ های دکتر محسن رضایی در آپارات
  • » بعد از موذن زاده، بهمنی و ...، نوبت به محمود کریمی و سایرین رسید
  • » بیانیه جمعی از هنرمندان به حمایت از رضایی
  • » لیست حامیان مردمی دکتر رضایی برای شورای شهر
  • » نظرسنجی‌ها: اکثریت به محسن رضایی رای می دهند+نمودار
  • » حمایت خانواده شهید هزاوه ایلام از دکتر محسن رضایی
  • » حمایت رسمی بیماران تالاسمی خراسان رضوی از محسن رضایی
  • » حمایت انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون شهر تهران
  • » حمایت بانوان فعال اقتصادی از رضایی
  • » برنامه‌های رضایی برپایه نیاز مردم تنظیم شده است
  • » اعلام حمایت استقلالی ها از محسن رضایی
  • » حمایت نوه امام راحل از محسن رضایی
  • » بازتاب تصویری نشست خبری دکتر رضایی در سایر رسانه ها
  • » تعیین زمان برای حل مشکلات شعار پوپولیستی است/ به شرف رزمندگیم قسم،با مطالعه آمده ام
  • » سفره مردم و دولت باید یکی شود
  • » بی نظیر‌ترین برنامه انتخاباتی در ‌تاریخ انتخابات ایران رو‌نمایی شد
  • » با انتشار بیانیه ای توسط بیش از شش هزار از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس اعلام شد
  • » باید زبان اقوام در دانشگاه‌ها تدریس شود